Att sakna dig är inte så lätt

Du förstår inte vad jag skulle göra när jag saknar dig, det är helt sjukt. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få träffa dig just nu. Jag ogillar att sakna dig, för jag vet ju att jag inte borde. Vad tjänar jag på det? Hur gör det mig, dig, eller någon annan lycklig? Den där känslan när man saknar någon är svår att fly från. Den bara finns där.
 
Jag blundar och kramar min kudde. Som om det var en kropp. Din kropp. Försöker att inte tänka på att jag ligger ensam i min säng. Ensam för kvällen, natten, morgonen. Det funkade bättre förrut, jag kunde leva med att sova ensam. Men nu går det inte. Jag känner mig aldrig ensam, jag känner mig bara inte trygg.
Det är bara en kudde.
 
Det bara kryper i mig. Hela min kropp vill springa till dig. Jag vill bara sträcka ut mina armar och ha dig där. 
Vill ha din kropp. Din röst, din kärlek. Vill ha dig där. 
Önskar du kunde hålla om mig när jag somnar. 
Men inatt har jag bara min kudde.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0