Dålig egenskap

Jag har sjukt många dåliga egenskaper, men den som känns värst just nu är mitt shoppingberoende. Jag förstår inte hur jag blev såhär galen i att köpa kläder? Har inte alltid varit så, förrut köpte jag kläder om det fanns något jag behövde, eller någon enstaka gång bara för att plagget är snyggt.
Men nu börjar det fan bli brutalt. Jag såg ett par skor på Nelly för någon/ett par veckor sen som jag har gått och tänkt på konstant, inte vetat om jag ska köpa osv. Men nu är de SLUT och jag deppar ihop totalt för det. Jag ångrar att jag inte köpte de tidigare. Åh, fan va arg jag blir.
 
Sen såg jag en tjej i Täby centrum för ett par veckor sen som gick runt i en svart långklänning som var helt normal. Inga volanger, inga detaljer, bara en långklänning. Tänk er ett vanligt baslinne, fast klänning. Svart.
Jag dog lite på insidan. Sen dess har jag tänkt på att köpa en långklänning men jag vet att jag säkert inte kan ha det med tanke på att jag är så himla kort. En sån klänning som alltid funkar till en varm vardag.
Ilandsproblem-barn. Ja, precis så.
 
Behövde skriva av mig för dessa 2 saker gör mig sur på riktigt. Töntigt men sant.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0