Bound to you - Christina Aguilera

Igår kväll var jag så sjukt sugen på att titta på Burlesque, men var för trött för att kolla på en hel film. Idag är jag hemma från skolan för att jag mår sjukt dåligt, tror jag är sjuk.. Och min hals är så stört knas. Kan knappt prata över huvud taget, vilket är en rätt bra grej att kunna göra när man ska till skolan..
 
Iallafall, det första jag gjorde efter jag ätit frukost var att sätta på Burlesque. Har gråtit 2 gånger, satt och rös som en galning och skrattade osv. Sjukt bra film! Hade typ glömt hur bra den var. Och det bästa är ju såklart att Christina Aguilera är huvudpersonen. För er som inte har sett den - se den! 
 
Hon sjunger iaf en jättefin ballad i den filmen som heter Bound to you. Bahhhh goosebumps!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0