Vad vill ni se mer av?

 
Sooooorry för uppdateringen. Sådär, överstökat.
 
Iallafall så har jag haft en jättebra helg, spenderats med finaste människan på jorden och vi har haft superkul. Inte taggad på skola imorgon för 5 öre, men vad ska man göra? :)
Idag tänkte jag att jag skulle träna, ligger 2 dagar back på mitt "schema" nu för att jag har varit social i helgen. Tror ni jag har tränat än? Nix. Så sjukt slarvig. Dessutom är min favvomössa borta, vilket inte är den på bilden utan min rastamössa. Tror jag har sagt det redan, men jag saknar den med hela mitt hjärta. Typ. Vet inte hur många gånger i helgen jag har sagt "Jag saknar min mössa. Kommer börja gråta", "Jag vill gråta" , "Kommer gråta nu" osv.. :P Stackars sällskapet har fått höra på mitt konstanta gnällande, haha.
 
Förresten, vad vill ni se mer av i bloggen? :) Standardfråga, men känns ändå bra att fråga. Videoinlägg? Skönhetstips (som jag själv aldrig använder men kan ju alltid googla ;), outfits? osv. Ge mig tips :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

videoinlägg!!!!!

2013-04-14 @ 22:14:35
Postat av: Anonym

videoinlägg en gång i veckan, skönhetstips mycket,smink. dina favokläder. mer bilder på dig själv och vad du tycket är ute och inne.
älskar din blogg.!!!

2013-04-15 @ 14:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0