SÖMNPROBLEM, HJÄLP MIG NÅGON

De senaste veckorna har jag haft feta sömnproblem. Jag vaknar vid runt 3-4 och mår jätteilla. Det tar oftast en/två timmar innan jag kan somna om. Imorse kunde jag inte somna om och var tvungen att springa till toaletten för att jag mådde så fruktansvärt illa. Jag la mig på golvet i badrummet som var kallt och blundade, drack lite vatten. Låg där tills jag kände mig okej, gick och la mig i sängen och började må illa igen, men efter mycket om och men kunde jag somna. På dagarna när jag vaknar så mår jag bra. Det här har kommit nu på sista tiden men jag har inte tagit några mediciner eller liknande som jag inte tog förrut. Varför blir det såhär? Det är bara när jag sover själv. Snälla hjälp mig, puss <3


Kommentarer
Postat av: Linnea F

•Det kan va stress
•att du mår dåligt över något
•att du är varm
•att du måste dricka vatten
•att du inte gjort något under dagen(kanske bara suttit vid datan typ) då kan kroppen må dåligt
•att du saknar något/någon
•att du håller på med mobilen innan du ska sova

Det är det som brukar vara för mig hoppas du blir bättre <3

2013-05-11 @ 00:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0